piątek, 27 grudnia 2013

Od Red Hate- CD historii Midnight'a

Stałam najeżona patrząc w oczy wielkiemu bizonowi. Ten stał przede mną złośliwie się uśmiechając. Czekałam na choćby lekkie drgniecie jego ciała. Wielkie zwierze ciężko oddychało. Był pewny zwycięstwa- tak, jak  ja. W końcu drgnął, a ja tylko na to czekałam. Rzuciłam się przed siebie, i wysunęłam pazury. Wbiłam je w cielsko wielkiego bizona. Ten nie dawał za wygraną. Zaczął skakać, i wierzgać. Nie wiedział, z kim ma doczynienia.
W końcu jednak mu się udało. Z głuchym hukiem spadłam na ziemię. Wydałam z siebie charakterystyczny, jaguarzy stęk. Szybko przekręciłam się na cztery łapy. Skuliłam się, pochyliłam uszy i syknęłam na bizona, któy biegł w moją stronę. Pewien siebie pochylił głowę, i rozpędził się jeszcze bardziej. Wtedy po prostu odsunęłam mu sie z drogi, szybko chwyciłam za przednią nogę, i podcięłam. Wielkie zwierze leżało zasapane. Przyłożyłam mu łapę do tchawicy. Bizon spojrzał na mnie z przestrachem. Był godnym przeciwnikiem, szkoda by było go od razu tracić. Odsunęłam się, i wskazałam głową jego stado. Ten spojrzał na mnie pytająco, po czym odbiegł do swoich. Usmiechnęłam się triumfalnie. Chciałam zrobić krok w kierunku lasu, kiedy znowu po jaguarzemu krzyknęłam, i upadłam. No tak...rana cięta, musiał zachaczyć o mnie rogami. Wstałam, i poszłam dalej, lekko kulejąc na łapę.
~~To nic takiego!
Nie licząc lekkiego utykania, zapomniałam o łapie. 
Ledwie weszłam do lasu, wpadł na mnie jakiś kocur.
-Uważaj jak leziesz!- warknęłam a potem wyczołgałam się spod niego
Kocur spojrzał na mnie, potem na bizona.
-To ty z nim walczyłaś?- spytał nieco zdziwiony
-Tak...skąd wiesz?
-Widziałem, ale...dlaczego nei używałaś mocy?
-Bo na mocach walczyć się nie nauczę. Red Hate, z kim mam przyjemność?

<Midnight?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz