niedziela, 1 września 2013

Nowy członek! Lumi















Imię:Lumi
Wiek:4 lata
Płeć:samica
Rasa:Pantera Śniezna
Cechy:Mila,sprytna,uparta,zwinna,bezpośrednia,romantyczna,zdradziecka,wierna stadu,nie potulna,zabójcza,wojownicza,cicha,czasem zabawna,inteligentna,bezlitosna,flirciara,agresywna dla nie znanych kotów,waleczna,nie podda się bez walki,
Stanowisko:Szpieg
Wygrane na Arenie: Nie ma
Przegrane na Arenie: Brak
Żywioł:Magia
Moce:Panuje nad czarną i białą magią,jej oczy zmieniają kolor zależnie od emocji,umie robić się nie widzialna i nie wyczuwalna przez inne koty,umie przywoływać wszystkie duchy i z nimi rozmawiać
Partner: Hah!
Potomstwo: Nie ma żadnego i nie będzie mieć
Rodzina:Nie ma...
Historia: Urodzona gdzieś na Syberii,matki przy nie było.Znalazła mnie szamanka Oi ,nauczyła jak czarować i przywoływać duchy,oddawać czci bogom i władać dobrze pazurami oraz jakie zioła zbierać,żeby zrobić porządne eliksiry.W końcu Oi umarła,ale zawsze będzie przy mnie swoją duszą.Poszłam przed siebie rozmawiając czasem z Oi i opowiadając jej co się dzieje.Zobaczyłam Brave i dołączyłam tutaj
Właściciel: bibsi123

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz