niedziela, 1 września 2013

Od Brave - CD historii Brave

Zaczęłam się cała palić. Wysunęłam jeszcze bardziej moje ostre pazury i zawarczałam na Hatred.
- Dobrze wiesz, że nie mam rodziny, a nawet gdy bym miała to ty byś pierwsza uciekła do swojej łagodnej jak baranki rodzinki!
- Chcesz się może przekonać? - uśmiechnęła się - I co się denerwujesz Brave... Kiedy niszczyłaś moje życie byłaś taka spokojna, a teraz?
- To było 2 lata temu...-spojrzałam w jej oczy - I wiesz co? Długo się przygotowywałaś...
Uśmiechnęłam się szyderczo i na nią wskoczyłam. - Jednak treningi ci nie pomogą!
- Eddie, Biała, Manuel, do ataku! - krzyknęła i wtedy za drzew pojawiły się 3 lwy.
- Uuuu...Wezwałaś pomoc...-zaśmiałam się i zatopiłam moje zęby  w szyję Hatred.
Zamachnęłam się i rzuciłam nią o drzewo.
Pisnęła i popatrzyła na Hannah, która zajęła się lwami.
Widząc, że jej pomocnicy okrążyły samicę uśmiechnęła się.
(Hannah?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz