sobota, 25 maja 2013

Od Alice - "Kwiat Paproci" cz.1

Dzisiaj wieczorem dość trochę się nudziłam , wiec pomyślałam że wpadnę do Brave .Ale Brave nie było w jaskini szukałam ja wszędzie , ale znalazłam dopiero na polanie wpatrywała się w dalekie góry .
-Brave co robisz ? - zapytałam
-Patrzę ... Gdzieś tam w górach ukryty jest kwiat paproci . Jest mi bardzo potrzebny - Brave spuściła głowę .
-Dlaczego ?- zapytałam
-Ma ukryte lekarstwo , a ono jest mi bardzo potrzebne - powiedziała nie mal szeptem .
-Zdobędę je dla ciebie - powiedziałam i nie czekając na odpowiedź samicy ruszyłam w góry .
Gdy byłam w jakimś dziwnym miasteczku spotkałam jakiegoś ducha .
-Będę twoim przewodnikiem - uśmiechnął się
-A po co mi przewodnik ? - zapytałam nie mal z oburzeniem . Ten mój cały przewodnik przeczytał mi w myślach i powiedział
-Widzę ze nie wiesz że Kwiatu Paproci strzeże 3 głowy smok - zaśmiał się
-Co ?!-zapytałam zdziwiona

CDN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz