poniedziałek, 27 maja 2013

Od Brave - CD historii Hate

- Walka? Oczywiście - uśmiechnęłam się szyderczo - Możemy zacząć teraz...
- Skończę tylko jeść moje babeczki - odpowiedziała
Zaśmiałam się cicho - Kot, babeczki? xd Koty nawet nie jedzą nic takiego słodkiego bo im to szkodzi! Straci przez nie formę i będzie tłuściochem xd. A w ogóle skąd ma te babeczki? Idzie do ludzi i prosi o nie?
Popatrzyłam na samicę i zgniotłam jej babki.
- Jedząc te babki silna nie będziesz...-powiedziałam oschle
Hate warknęła na mnie.
- A teraz zacznie się walka! - uśmiechnęłam się szyderczo i powiedziałam jak zawsze "start".
Zaatakowałam ją pierwsza. Kotka próbowała się bronić, ale nic z tego. Pazury wbiłam mocno w ziemię więc Hate nie wyrwie ich z ziemi.
Wyciągnęłam jedną łapę i wbiłam pazury w kark kotki, a po chwili zapiszczała z bólu.
- I nie będziesz mieć żadnej mocy przez...24 godziny! - uśmiechnęłam się i wbiłam moje kły w jej szyje. Teraz kotka będzie musiała walczyć ze mną bez swoich moc...
(Hate?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz