piątek, 31 maja 2013

Od Leona - CD historii Terra


-Nie wiem... Nie wiem czy...
-Czy co?
-Czy...
-No wyduś to z siebie!
-Nie...
-Dlaczego?
-Nie mogę!
-Powiedz! Mi możesz zaufać!
-Terro...
-Co?
-Po prostu...
-Po prostu...?
-Myślałem nad kociętami... Wymyśliłem to wszystko, bo i tak wiedziałem, że się nie zgodzisz... Nie mógłbym tego znieść... Od zawsze chciałem być ojcem, ale nikt mnie nie akceptował, a co dopiero TO... Nikt nigdy nie posunął by się tak daleko, aby mnie chociażby poznać... Ty jesteś inna. uwierz - kocham cię, ale po prostu bardzo byś mnie zraniła tym faktem, a więc postanowiłem, że nasz związek powinien się zakończyć.. Ale chyba jeszcze nie jest za późno?
-Na co?
-Na to...-powiedziałem, po czym rzuciłem sie na samicę. Pocałowałem ją, a jej łapę włożyłem sobie w futro. Nie chętnie ją ją puściłem po czym spytałem:
-Terro, czy mimo wszystkiego zgodzisz się na kocięta?

<Terra?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz