wtorek, 28 maja 2013

Od Zay'a - CD historii Alice

Wybiegłem z jaskini Alice , nareszcie byłem wolny , tylko że chyba postąpiłem zbyt pochopnie ...Po chwili krajobraz naszego stada zniknął , a pozostała tylko ciemność , przez moją nieuwagę , wpadłem w jakąś pułapkę , po chwili przybiegł jakiś tygrys i głośno ryknął . 
-Czego chcesz ? - syknąłem 
-Niczego - zaśmiał się szyderczo , po chwili do miejsca zderzenia przybył człowiek . 
-Dobrze Tina - uśmiechnął się do tygrysicy , nie mogłem w to uwierzyć , tygrysica wydała mnie człowiekowi , po paru minutach , przyjechało paręnaście ludzi i dość sporo innych dzikich kotów , odwróciłem głowę i zauważyłem Alice , siedziała za drzewem . Nie zdążyłem nic powiedzieć , gdy ludzie wyciągnęli mnie z pułapki i razem z innymi dzikimi kotami , wsadzili do jakieś ciężarówki .

<Alice ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz