poniedziałek, 27 maja 2013

Od Kelsey - CD historii Brave

Byłam ciekawa, po co Brave nurkowała. Niosła coś ze sobą, ale nie wiem co... Ale nie będę się czepiać jej spraw... Gdy zobaczyłam, że Brave wyłoniła się z wody pobiegłam do niej. Ona znikła, a na murku pojawiła się iluzja optyczna. Czarno białe linie kręciły się w koło, a moje oczy prawie się zahipnotyzowały. W ostatniej chwili zamknęłam me niezręczne paczadła i przetarłam je łapą. Dziwna iluzja zaczęła znikać i robić się mniejsza. Podeszłam bliżej, ale potknęłam się o..coś tam [xd]. Moja łapa wpadła w iluzję i gdzieś mnie wciągnęło.
Po kilku sekundach wpadłam do jaskini z drewnianą posadzką. Okazało sie, że nie jest taka mała - miała mnóstwo stołów i próbek mikstór albo eliksirów. Jak u prawdziwego naukowca... Przeszyłam wzrokiem jaksinię, przy jednym z kątów dostrzegłam Brave..

<Brave?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz