wtorek, 28 maja 2013

Od Brave - CD historii Kelsey

- Brave, co to jest? - spytała kotka
- Nie wiem...Właśnie to odkryłam - odpowiedziałam - I lepiej stąd wyjdź. Może coś tu być...
- Nie ma tu wyjścia...-powiedziała - Nie wydostaniemy się stąd!
 Westchnęłam i zrobiłam wielki otwór.
- Już jest, a teraz zmykaj! - warknęłam, i kiedy kotka poszła, zamknęłam dziurę.
Dziwne te pomieszczenie...Wszędzie eliksiry itp. Potem przyjdę tu z Slayer'em, pokazać mu ten pokój.
Wyszłam z ziemi i zaczęłam iść do mojej jaskini. Powiedziałam tajny kod a wtedy ściana przesunęła się w prawo. Były tam schody prowadzące do mojej podziemnej jaskini. Znów powiedziałam tajny kod i weszłam.
Gdy by ktoś teraz dotknął ziemi, nie mógł by się ruszać, więc mam pewność że nikt mi tu nic nie zrobi. Nawet jeśli jest się magiem ziemi, nic to nie da. Żadna siła nie rozdzieli kota z ziemią, ścianą lub sufitu.

**********
Wyszłam z jaskini i poszłam na łąkę.
(Kelsey?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz