niedziela, 16 czerwca 2013

Od Kelsey - Pamiętnik cz.2



Postanowiłam przedstawić wam całe moje życie. Od początku aż do dziś. Im więcej dni zleci tym więcej będzie wpisów.

03.04.2004r, wtorek(umieść to z prawej strony, proszę, a nawias usuń)
Drogi pamiętniku:
Postanowiłam założyć pamiętnik. Jeszcze nie wiem, czy do czegoś mi się przyda, ale mam nadzieję, że tak. Na tym świecie żyję co prawda tylko cztery miesiące, z czego wynika, że urodziłam się w styczniu, gdy szalała jeszcze zima. W przeciwieństwie do innych kotów mam ooooooooooogromne poczucie humoru. Odkąd mama pozwoliła mi wychodzić na polowania na ptaki, węże i takie tam staram się nawiązywać wiele nowym znajomości. Szukam kolegów, koleżanek, a nawet przyjaciół. Chciałabym mieć przyjaciół. Jednak nikt nie jest tak towarzyski jak ja, więc na razie kiepsko mi idzie ,,dążenie do celu". Pomóż mi proszę kochany Pamiętniku.

Coś mi mówi, że pisanie pamiętnika naprawdę mi się przydaje. Do dziś piszę w moim kochanym zeszycie, mimo, że jest pogniecony, a okładka już mu wyblakła...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz