niedziela, 16 czerwca 2013

Od Kelsey - Pamiętnik cz.5


Drogi pamiętniku:

Wyjeżdżamy. Znaczy... Przeprowadzam się. Muszę zostawić Rena. Przez ten miesiąc naprawdę się w sobie zakochaliśmy... Oboje. Parę razy nawet się całowaliśmy, a ja mam to teraz zostawić i szkać nowej miłości? Od tak go zostawić? A jeśli się dowie gdzie jadę? A jeśli wtedy zapragnie jechać z nami? Jeśli moi rodzice dowiedzą się, że mam chłopaka, to będzie tragedia na sto dwa! Szkoda, że przed tym nie możesz mnie uchronić! Naprawdę żałuję. Chciałabym wszystko cofnąć, nie poznać Rena. Mam nadzieję, żew to się kiedyś wydarzy. Że cofnę czas i o wszystkim zapomnę. Chociaż może?> Moze nie będę potrafiła tego zrobić? Może to będzie dla mnie za trudne? Według mnie moje serce całkowicie jest oddane Renowi. Nie potrafię się powstrzymać! Czuję, że powinnam z nim zostać! Wspierać, go tak jak on wspiera mnie. A może jednak muszę z niego zrezygnować? Może jestem za młoda? Jego pełne imię brzmi Dhiren...

Tak... Dhiren - z naszego Stada. Znów się spotkaliśmy po kilku latach, a on odszedł. Nigdy się do mnie nie odezwał... Czyli o mnei zapomniał... Ja o nim do dziś nie potrafię zapomnieć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz