niedziela, 16 czerwca 2013

Od Kelsey - Pamiętnik cz.1


Od maleńkiego tygryska pisałam pamiętnik. To jedna z moich pasji, uwielbiam to robić. Uwielbiam przelewać me uczucia na papier. Takie coś mi pomaga. Odkąd go piszę ulżyło mi. Życie nie jest już takie trudne. Wiele kotów uważa mnie za nietowarzyską. Wcale taka nie jestem - wręcz przeciwnie. Uwielbiam być w centrum uwagi. Gdy dołączyłam do tego Stada zrozumiałam, że od teraz już nie mogę taka być. To koniec. Koty są tu w większości wredne, więc musiałam dostosować się do otoczenia. Mam tego dość.. Nie dosyć, że jestem uważana za gorszą z powodu białego futra muszę rezygnować z zainteresowań. Nie odejdę - mam tu swoich przyjaciół. Ale koniec. Jeśli Brave bądź Slayerowi się nie spodoba, to nie. Ja nie mogę już dłużej ukrywać mojego poczucia humoru. To K O N I E C!!!
C.D.N
A co w C.D.N?
Pierwszy wpis w moim pamiętniku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz