sobota, 25 maja 2013

Od Alice - "Tajemnica Jeziora" cz.3

-A ty Bleddy jaki masz koszmar - zapytała dziewczyny o pięknym głosie .
-Nie boję się ciebie - odpowiedziała ,ale było widać że kłamała . Królowa wskazała na nią swoje berło , a dziewczyna straciła głos , siedziałam wystraszona za krzakiem i wpatrywałam się w ostatnia wystraszona dziewczynę .
-To teraz ty Linne , jaki masz koszmar , może sama powiesz ? - zapytała z szyderczym uśmieszkiem .
-Nie mam koszmaru - odpowiedziała dziewczyna , ale chyba sama w to nie wierzyła .
-Tak oczywiście - pokiwała nie dowierzając Królowa i skierowała berło na ostatnią dziewczynę i ta została zamknięta w ciasnej kuli .
-I co ktoś jeszcze mi się sprzeciwi ? - zapytała , wystraszonego tłumu , ten tylko wiwatował .Wystraszona przemieszczałam się powoli ku zamkowi , lecz królowa mnie zauważyła .
-Kogo my tu mamy ? Straże !
-Zostawcie mnie - warknęłam
-Chyba widziałaś cała sytuację ... Chcesz skończyć jak one ? - królowa wskazała na dziewczyny ..

CDN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz