sobota, 25 maja 2013

Od Alice - "Tajemnica Jeziora"cz.2

-Jeśli chcesz , to płyń za mną - powiedział delfin
-Jasne że chce - odpowiedziałam
Gdy tak płynęłyśmy widziałam tyle dziwnych rzeczy ...
-Jesteśmy królestwo Mildy - powiedział stanowczo delfin . Królestwo było strasznie za niedbale ..
-Wygląda okropnie - powiedziałam .
-Ty nie widziałaś Milsy - zażartował delfin . Nagle z królestwa wyszła Milda , a za nia jakieś cztery niewolnice .
-Teraz spełnię wasze najskrytsze koszmary - zaśmiała się szyderczo Milda .
-Więc ty Mijo , ciekawe czego się boisz ? - zapytała i wycelowała berłem w jedna dziewczyn , dziewczyna przemieniła się w okropne i oślizgłe zwierze , o ile może nazwać to zwierzęciem ..
-A ty Zeldo - zaśmiała się szyderczo i wycelowała berłem w odważna dziewczynę ta nagle stała się strasznie bojaźliwa , straszył ja nawet mały szum fal .
-Hahaha , zostałyście mi jeszcze wy - wskazała na wystraszone dziewczyny ...

CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz