niedziela, 26 maja 2013

Od Alice

Słyszałam że moja siostra Nel ma partnera , ale gdy usłyszałam kto nim jest zdziwiłam się . Nel i Brain znali się od małego , ale nigdy się nie lubili ... Pomyślałam że pójdę do Nel i z nia porozmawiam .
-Cześć Nel - uśmiechnęłam się lekko .
-O Alice , dawno cię nie widziałam ..
-Nie lubię przebywać w centrum zainteresowania i mało kto mnie widzi - zaśmiałam się
-Co cię tu sprowadza ? - zapytała
-Chciałam zapytać , jak układa ci się z Brain'em
-Bardzo dobrze , a po co pytasz ? - zapytała nie co oburzona samica .
-No tak jakoś , wcześniej za sobą nie przepadaliście .
-No to wcześniej , ale teraz zrozumiałam co to miłość , wiesz też mogłabyś obie kogoś znaleźć ..
-Haha ja ? Proszę cię - zaśmiałam się .
-A czemu nie ?
-Po prostu NIE ! - warknęłam i nie czekając na odpowiedź samicy ruszyłam na klif ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz