środa, 1 maja 2013

Od Alice - CD historii Battle

Popatrzyłam mu w oczy 
-Nie wiem czy powinnam - spuściłam głowę 
-Alice zrób jak uważasz - powiedział samiec
-Dobrze powiem Ci , nie wiem czemu , ale pomogę Ci ... - odpowiedziałam 
Samiec tylko się uśmiechnął i czekał ..
-Musisz być bardzo uważny o wiele bardziej niż w walce ze mną . Brave jest bardzo silna , ona nie będzie czekała na twój ruch od razu atakuje , jeśli przy końcu walki będziesz wyczerpany nie zawaha się zrzuci Ciebie z dużej wysokości . Gdy będzie miała rany zamieni się Ogniowego Kota i od razu się wyleczy , ale na to chyba nic nie poradzisz , biega z prędkością światła tak ze z łatwością Cię zdezorientuje . Battle wybacz , ale nie mogę Ci nic więcej powiedzieć ... Brave jest moja najlepsza koleżanka ... Ale myślę że i tak Ci pomogłam , nie wiem czemu ... - popatrzyłam mu w oczy , ale szybko sie odwróciłam . Dlaczego mu pomogłam ? Sama nie wiem i boje się poznać odpowiedzi na to pytanie ..

<Battle ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz