sobota, 25 maja 2013

Od Alice-"Tajemnica Jeziora"cz.1

Od dawna trzymałam w jaskini bardzo cenna Perłę , która pokazywała mi moje wspomnienia , a także przyszłość , umiała również przywrócić dane zwierzę do życia . Była bardzo cenna i nie mogła wpaść w niepowołane ręce , jednak pewnego dnia gdy byłam nad jeziorem, przebiegała obok mnie jakaś kotka , popchnęła mnie , a w rezultacie Perła wpadła do jeziora. Nie mogłam czekać , powiedziałam szybko wszystko Brave .
-Nie Alice ! Nigdzie nie pójdziesz nawet ta perła nie jest warta twojego życia ! - warknęła Brave , oczywiście nie mogłam jej posłuchać , gdy odeszła nie co dalej wskoczyłam do wody i zanurkowałam . Gdy tak pływałam , napotkałam jakiegoś delfina .
-Cześć co tu robisz ? - zapytał delfin
-Szukam bardzo ważnej perły może widziała ? - zapytałam z nadzieja w glosie .
-Tak wzięła ja Milda , królowa oceanu , ale niestety królowa ta jest zła i mówię ci ta twoja Perła wpadła w niepowołane ręce - powiedział delfin.
-Zaprowadź mnie do zamku tej królowej ! - warknęłam
-Jeśli chcesz ...

CDN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz