środa, 1 maja 2013

Od Alice - CD historii Battle


-Ehemm... - odpowiedziałam nadal zamyślona . Przez nieuwagę walłam w drzewo i upadłam ...
-Alice nic ci nie jest ? - zapytał
-No chyba widać że nie ! - warknęłam
-Ej o co się tak wkurzasz ? - zapytał
-O nic ! - krzyknęłam i ruszyłam przed siebie ...
-Alice do Duchów Cienia dotrzesz prędzej tą drogą - zaśmiał się Battle
-Hahaha , ależ to śmieszne . - burknęłam i zmieniłam kierunek , Battle ruszył za mną , nagle coś mknęło mi przed oczami . Cofnęłam się o krok i uderzyłam Battle
-Ej nie bój się to tylko duchy
-Ahh tak ..
-Co ci się stało ? - zapytał widocznie zdziwiony
-Mi yy.. Nic na prawdę -nagle coś musnęło mi po futrze i zaczęłam słyszeć dziwny szum ... Głowa zaczęła mnie strasznie boleć , czułam się słaba . Oparłam się na Battle inaczej bym się przewróciła ..

<Battle ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz