sobota, 10 sierpnia 2013

Od Angry- ,,w zimnej wodzie kąpany" cz 19

Wystawiano mnie jeszcze wielu walk. Z których karzde wygrywałem. Smoki powiedziały mi że teraz ostatnia walka i jeśli ją wygram to ocale życie i wolność. Pomyślałem że koniecznie muszę wygrać tą walkę. Ale nie wszystko było takie łatwe jak wcześniej. Zamkneeli mnie w stalowej wielkiej klatce ( wszystko działo się pod wodą). I nagle do klatki wszdł ogromny smok. Przełknołem śline a zaraz potem smok mnie zaatakował. Zroobiłem unik ale nimo to smok zaraz mnie złapał i rzucił o metalowy pręd z klatki. Po czym chciał uderzyć mnie ogonem ale się schyliłem. Smok tym samym walną w klatke i zrobił dziurę przez którą ja uciekłem. Szybko zacząłem kierować się na powierzchnie.

to be continued....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz