niedziela, 4 sierpnia 2013

Od Angry - ,, W zimnej wodzie kąpany" cz.13

 Zobaczyłem światło przed sobą. Po cichu zacząłem skradać się do magicznego żródła. Dotarłem a moim oczom ukazał się mrożny wodospad i pięka przejrzysta woda.



Łezka się w oku kręciła to wszystko było takie piękne. Ale nie to było najpiękniejsze najpiękniejsze było to że wreszcie mogłem uwolnić się od upału. Wskoczyłem jak najszybciej.  Jaka ulga była po tylu torturach gorącoty wskoczyć do zimnie zimnej wody. Nagle zauważyłem że rany po ugryzieniach nietoperzy goją się w mgnieniu oka. Wtedy przzekonałem się że żródełko ma czynniki lecznice. Byłem  zadowolony pływałem skakałem. Najbardziej szkoda mi było że inni nie mogą  się kąpać razem ze mną. Zapomniałem wtedy o wszystkich problemach. Zapadał wieczór.

 to be  continued....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz