niedziela, 4 sierpnia 2013

Od Angry - ,,W zimnej wodzie kąpany" cz.14

Zapadł wieczór. Musiałem się zwijać. Nabrałem wody w  skórkę od mango ( o której wcześniej była mowa). I z przykrością kierowałem się  ku wyjściu. Czułem się owiele lepiej odświerzony i szybszy. Weszłem w korytarz  ( jaskinie) która prowadziła do wyjścia. Ku mojemu żdziwieniu i szczęściu smok dalej spał. Przekroczyłem jego ogon. I na moje nieszczęście trochę wody wylało mi się na smoka. Smok się obudził. Zacząłem uciekać. Smok zaczą pogoń za mną. Wypadłem z korytarza ( jaskini) i pokierowałem się do watahy. Oglądałem się za siebie na szczęście smok już mnie nie gonił. Popędziłem prosto do kryjówki. Zastałem tam Sky trochę zdenerwowaną powiedziała:
 -Znowu z Moon się szlajałeś?!
-Nie. Poszłem w moje sekretne miejsce po chłodną wodę dla ciebie skarbie.- powiedziałem i podsunołem wodę w sztucznym naczyniu.
 Sky zaczerpneła wody i powiedziała:
 -Rety  z kąd ty wziołeś  taką pyszną i chłodną wodę?
 -Z tajemniczego i nieezpiecznego miejsca.
 Sky uśmiechneła się  i mnie pocałowała. Zasneliśmy w dobrych nastrojach.

to be continued...

Ps. Od Alice: W tym dniu to już 5 opowiadanie dzięki temu Angry zdobywa 15 oi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz