niedziela, 4 sierpnia 2013

Od Angry - ,,W zimnej wodzie kąpany" cz.10

 Ból który sprawiało mi wyssysanie krwi przez nietoperze był nie do zniesienia. Dziwiłem się gdyż nietoperze atakują zwierzęta roślinożerne. Nie mogłem się od nich odgonić. Wierzgałem , biegałem, i krzyczałem ale to nic nie dawało. Nagle ziemia się zatrzęsła. Nietoperze przestały się ruszać. Po czym z szałem uciekły na zewnątrz jaskini. Ja przestraszyłem się. I się skuliłem. Trzęsienie się powturzyło! Przestraszony skoczyłem w górę kości i się w  niej zakopałem. Wyglądałem przez małą szparkę. I wtedy dopiero zobaczyłem dlaczego nietoperze tak się bały. Zobaczyłem wielkie oko patrzące się w kości w  których byłem zakopany. Do piero po chwili ogarnołem się że stoi przedemną....

 to be continued.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz