czwartek, 1 sierpnia 2013

Od Angry - ,,W zimniej wodzie kapany" cz1

Był środek lata. Temperatura dochodziła do 45 stopni w cieniu! Było gorąca bardzo gorąco. Na moich żdziwionych oczach kamień popękał właśnie od tej temperatury. Najgorsze było to że za nic nie dało się schłodzić. A dlatego że wszystkie jeziora,rzeki i  zbiorniki wodne nagrzały się. I kąpiel w nich nie dawała żadnej ulgi. Wszyscy zastanawialiśmy się jak można schłodzić wymęczone cialo. Żadne pomysły nie były dobre.  Leżałem na uschniętym drzewie  i chciałem jakoś się ochłodzić nagle coś sobię przypomniałem. Gdy wyrzucili mnie z tego poprzedniego stada. Gdy przychodziłem do alfy prosić o przyjęcie do stada widziałem jezioro. Wtedy była podobna pogoda a nimo to woda wydawała się chłodna. Postanowiłem dowiedzieć się więcej o tym miejscu. Pytałem Sky ale ona nic nie wiedziała. Tak samo pytałem Moon ale ona również nic nie wiedziała.Pytałem nawet Hate i dopiero ona wysłała mnie do Kalsey.

 to be continued...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz