piątek, 2 sierpnia 2013

Od Angry - ,,W zimnej wodzie kąpany" cz.4

 Nieśmiało zagadałem do Moon:
 -Witaj Moon.
 -Cześć Angry.
 -Gorąco co?
 -Gorąco to mało powiedziane.
 -No wiem dlatego chce ci zaproponować kusząco kuszącą propozycje.
 -Jaką?
 -Znam takie miejsce gdzie woda zawsze jest zimna.
 -Naprawde?! Ekstra!
 -No właśnie nie zabardzo tam mieszkają smoki wodne. A woda odbiera moc dopóki w niej jesteś. I tak właśnie szukałem odwarznej osoby która by ze mną poszła.
 -Więc myślisz że jestem odważna?
 -No nie wiem a pójdziesz ze mną.
 Moon przez dłuższą chwilę się zastanawiała po czym powiedziała:
 -Ale to nie jest za granicą naszego terytorium?
 -Nie jest to na granicy.
 Moon po jeszcze dłuższym myśleniu powiedziała:
 -No tto prowadż!
 -No i z tym też jest drobny problem- odparłem.
 -A niby jaki?
 -Bo ja aż tak dokładnie nie wiem gdzie to jest.

 to be continued.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz