piątek, 2 sierpnia 2013

Od Angry - ,,W zimnej wodzie kąpany" cz.3

Myślałem sobię że naprawdę jest tam niebezpiecznie skoro Alice się denerwowała. Ale pomyślałem sobię że samemu byłoby niebezpiecznie ale z kimś będzie zawsze bezpieczniej. Nic nie mogło mnie powstrzymać żebym tam nie poszedł. Najgorsze że zabardzo nie pamiętałem drogi. Ale najpierw postanowiłem poszukać osoby która jest tak samo odważna jak ja i tak samo jest jej gorąco. Nie chciałem narażać Sky bo ją naprawdę kochałem.Poszłem poszukać kogoś innego. Inni powiedzieli by na mnie idiota bo idę w niebezpieczne miejsce a mam zostać ojcem. Ale ja jak zwykle miałem własne zdanie. Rozejrzałem się po terenie stada i ujrzałem kogoś. Pomyślałem że tego kogośznam bo wyglądał znajomo. Podbiegłem do niego i okazało się że to Moon.

 to be continued....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz