piątek, 30 sierpnia 2013

Od Midnight'a - CD historii Hannah

Samica mnie okropnie denerwowała, więc zamierzałem stąd odejść. Zanim jednak to zrobię, odpowiem Jej na pytanie.
-S P A C E R U J Ę!- warknąłem- Jak Ci to przeszkadza to odejdź! Mam gdzieś Twoje zdanie, lubię takie miejsca i już!- u niosłem głowę do góry i z fochem odszedłem. Wróciłem do jaskini, zanurzyłem się w wodzie i zacząłem pływać. Po półgodzinie wyszedłem z wody, otrzepałem się i ruszyłem do posłania. Zasnąłem szybciej niż chciałem zasnąć. Śniła mi się rozmowa z tą lwicą...Nie zamierzałem więcej z nią rozmawiać.
***

Obudziłem się rozluźniony i na powrót pewny siebie. Wziąłem szybką kąpiel i odświeżony wyszedłem z jaskini. Ruszyłem do lasu by złapać królika. Na mojej drodze stanęła Ona...Najeżyłem się i zawarczałem na Nią.

<Hannah?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz