poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Od May ,,kwiat paproci" cz.1

Spałam sobie spokojnie na drzewie i chrapałam. Po chwili obudziła mnie Brave. Powiedziała, że:
,,Od dawna szukam Kwiatu Paproci. Ma on wartości lecznicze. Pomoże mi ktoś? Podobno rośnie gdzieś w górach. I uważajcie na smoka!". Zgłosiłam się. Od tych kilku dni, w których byłam w stadzie nudziło mi sie. Nic się nie działo... Więc nie było nic do stracenia. Poszłam w góry - w sumie to mogłabym się tam przeteleportować, ale po co? Szybciej by było i znowu bym się nudziła. Poszłam w stronę gór. Szukałam w szczelinach, w jaskiniach, ale Kwiatu Paproci tam nie było. Poszłam dalej. Przypomniałam sobie o smoku, o którym mówiła Brave. Kierowałam się słuchem. Usłyszałam głośne ryczenie. To napewno był smok. Ciarki mnie przeszły, ale...
C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz