wtorek, 30 kwietnia 2013

Od Hannah - "Kwiat paproci" cz.1


Wylegiwałam się na kamieniu, nie miałam nic do roboty, nagle przypomniało mi się jak Brave mówiła o jakimś tam Kwiecie Paproci... Nie interesowało mnie to, ale napomknęła coś o jakimś smoku... To przyciągnęło moją uwagę, brakuje mi jakiejś rozrywki... Nie wiedziałam gdzie to jest, ale słyszałam wiele historii i legend o smoku, który ma w górach swoją pieczarę. Ruszyłam w tamtą stronę. Po godzinie drogi byłam na miejscu. Weszłam na sam szczyt i ujrzałam kwiat, właśnie miałam po niego sięgnąć, aż tu nagle usłyszałam jakiś cichy ryk, odwróciłam się i ujrzałam ogromnego smoka, "Będzie zabawa", pomyślałam i uśmiechnęłam się do samej siebie... Stwór przeraźliwie zawarczał, a ja krzyknęłam:
-Tylko na tyle cię stać!
Wywołam trzęsienie ziemi, co wydało potężny huk w najbliższej okolicy...
C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz