poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Od Brave - CD historii Hannah

- Szpieguje Shile...Nie widać? - spytała cicho
- Widać, widać, ale to dla ciebie łatwa zdobycz...Ma 4 żywioły, ale co tam!
- Może coś ważnego powiedzieć - popatrzyła na mnie
- Jest tu sama...Ona do nikogo nie będzie mówić - westchnęłam - Atakuj ją.
- Poczekaj, poczekaj! Idzie jej koleżanka Axa! - powiedziała - Nad czymś myśli i może coś ciekawego nam powiedzieć.
- Ok, no to słuchamy - usiadłam za nią
Po chwili Axa weszła do jaskini Shili.
- Hej, mam plan jak ich pokonać...-powiedziała - Wiem kto jest tu szpiegiem...Znajdę ją i powiem z daleka gdzie zaatakujemy, ale tak aby nie wiedziała że to do niej. Wojownicy pójdą tam gdzie mu powiedziałam, a my zaatakujemy Slayer'a, który pilnuje koty które nie walczą.
- Dobry plan. To ok, zróbmy tak!
(Hannah? Już ich nie atakuj xd)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz