poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Od Hannah - CD historii Brave

Jak Brave kazała tak zrobiłam. Poszłam w stronę stada.
-To był sarkazm...
-A już miałam nadzieję.
Brave przypatrywała się tamtym kotom. Przewróciłam oczami i wskoczyłam na drzewo, na którym siedziała Brave.
-Uważaj gdzie leziesz.
Zignorowałam jej wypowiedź. Poukładałam sobie w myśli plan. Skoczyłam na pierwszą lepszą postać i wbiłam jej swoje pazury, potem szybko dobiegłam do kolejnej, wskoczyłam na drzewo gdzie ktoś jeszcze siedział. Zeskoczyłam z niego i załatwiłam jeszcze kilka innych kotów. Podeszła do mnie Brave, która po drodze powbijała niektórym pazury. Spojrzałam na moje ofiary. Wszystkie były z SDK, wiem, bo te stado kiedyś mijałam. Z ich przywódcy chciało mi się śmiać. Jak mówiła o tym swoim magicznym naszyjniczku... Nie jestem pewna, ale widziałam tam też chyba Brave... Położyłam się na ziemi.
-Należałaś kiedyś do tego stada...
<Brave?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz