wtorek, 30 kwietnia 2013

Od Rachell - "Bocian"


Szłam właśnie łąką. Mam ochotę na polowanie. W przeciwieństwie do niektórych kotów - jestem towarzyska. Może ktoś chcę ze mną? Alice? NIe , ona nie jest towarzyska. Brave? Ona ma za dużo na głowie... Może Battle? Lubiłam go w SDK , tu też jest fajny.
*** 15 minut później
Jestem w połowie drogi do granic stada. Nagle , usłyszałam huk. Huk ze strzału. Ktoć sobie upolował bociana i go zostawił. Ci ludziowie to kanibale! Podbiegłam do tego miejsca.Był tam bocian. Ona. Na dzrewie obok niej , zobaczyłam jaja. Ona zginie - one zginą. Ech.... Ma zwichnięte skrzydło. Wyrwałam je. To znaczy ugryzłam i pociągnęłam. Następnie , dzięki technologi , zrobiłam mu mechanicznę. Jest teraz cyborkgem. Patrzyłam jak bocian odlatuje do małych. Może nie jestem aż taka zła? Ech.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz