piątek, 26 kwietnia 2013

Od Brave - CD historii Henny

Zajadałam spokojnie swoją zdobycz.
Nagle podeszła do mnie jakaś kotka.
- To była moja zdobycz! - warknęła - Ale za to...Trafiła mi się lepsza!
- i co? - popatrzyłam na nią dziwnie - Myślisz że mnie to obchodzi?
Samica popatrzyła na mnie i westchnęła
- Ech...-zaczęła iść
- A w ogóle co ty tu robisz?! - gdy to powiedziałam kotka nie mogła się już ruszać. Przesunęłam ją do siebie  - Wiesz że tu jest moje stado?
- Nie, ale co mnie to obchodzi? - popatrzyła na mnie
- Wiesz co się dzieje z kotami którzy tu weszli? - spytałam i wyciągnęłam pazury
- Nie - odpowiedziała
- No to będziesz wiedzieć! - warknęłam i zaczęłam nią kierować. Strasznie to bolało i nikt nie może tego przerwać.
- Au! Au! - krzyknęła - Okey, pójdę sobie!
Puściłam ją
- Tylko pytanie...
- Jakie
- Jakie rozrywki są tu?
- jest ich dużo, ale teraz jest wojna
- Mogę dołączyć?
- Jasne! Idź pooglądaj se tereny i mi lepiej nie przeszkadzaj...
(Henny?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz