poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Od Alice - CD historii Brave

Skradałam się po cichu nagle skoczyłam na kota ten gwałtownie się odwrócił i już bym go miała tyle że zza krzaków wyskoczył drugi kot który widocznie czekał na jakiś atak . Skoczył na mnie miał niezwykła siłę zaczął mnie drapać . Brave ruszyła z pomocą , ale odciągnęły ja dwa inne koty , miała większe szanse jednak uporanie z nimi zbyt długo by jej zajęło , nie mogłam czekać , zamieniłam się w wodnego kota potem stałam się niewidzialna , a jeszcze potem przetransportowałam się w inne miejsc tuż za pierwszym kotem , zaatakowałam go od tyłu wbiłam soje kły w jego kark i już było po nim . Kot drugi był zdezorientowany nie wiedział gdzie ma atakować , wykorzystałam jego nieuwagę i stworzyłam tsunami , trochę się potopił , na koniec wzbiłam się w górę chwyciłam kota za kark i zrzuciłam z dużej wysokości . Kot nie miał szans na przeżycie . Po skończonej bitwie podeszłam do Brave , która również załatwiła dwa pozostałe koty .

-I jak sobie poradziłam ? - zapytałam

<Brave ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz