wtorek, 30 kwietnia 2013

Od Rachell i Gugala - Arena


Wybiła 15. Jeszcze 5 Minut , A go nie ma. Może stchórzył ? Nie,właśnie idzie.
***
Szczerze -bałem się. Jej się bałem. Niepewnym krokiem weszłem na arenę.
***
Wyczułam jego strach. Wykorzystałam to i zrobiłam pierwszy ruch. Na początku ,użyłam ziemi i zaklinowałam jego łapy w gruncie. Następnie zrobiłam ruchome piaski. Zaczął się szarpać ,ale to TYLKO przyspieszyło proces. Zamieniłam się w wirusa komputerowego ( Dzięki technologi). On się topi ,ją w jego umyśle. Nagle ,zobaczyłam tam moje zdjęcie i obok niego serce. On się we mnie kocha! Wykorzystam to.
***
Zaczynam się topić. Dla czego mam tylko jedną moc?! Jest za silna dla mnie. Słabnę ...
****
To będzie kurtka walka. Jest za słaby! Zobaczyłam w umyśle napis ,, Ból". Nacisnełam na niego. Puszczał z bólu. Następnie napis ,, Tortury" też nacisnełam .
***
Cierpiałem. Nie chciałem dłużej , Więc krzyknąłem
- Poddaje się! A teraz z umową zabić mnie...
****
- Daruje ci życie. ALE masz u mnie dług.
Nagle podeszła Brave.
< Brave ? :-) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz