sobota, 27 kwietnia 2013

Od May - Czy mogę przekroczyć granice? cz.2


-Wiesz co Mayli? Jesteś okropną członkinią!-dodała Brave.
Uciekłam z płaczem. Nie chcieli mnie w stadzie - to nie...
Pobiegłam pod stare drzewo, które bardzo lubiłam. Niedaleko znajdowały się klify, a pod nimi Mglisty Las. Wspięłam się na klify i chciałam skoczyć. Zauważyła mnie Brave. Szybko przybiegła.
- A co ty tu robisz?-spytała.
-Nie odzywam się do ciebie-powiedziałam zła odwracając się.
Brave poszła. Nareszcie miałam chwile spokoju. Zeszłam z klifów ostrożnie i weszłam na jedną z najwyższych gałązek drzewa. Wtedy spadł stamtąd jakiś wilk. Nie znałam go. Pobiegłam do Brave.
Potem przypomniałam sobie o wojnie. Pobiegłam do Brave i wszystko jej opowiedziałam.
-O mój Boż!-krzyknęła.-Próbują nas zbadać? Co my robimy... Ok... May - mianuję Cie na obrońcę - idź broń słabsze koty przed niebęspieczeństwami.
C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz