wtorek, 30 kwietnia 2013

Od Hannah - CD historii Brave


-Możemy, ale nie musimy....
Westchnęłam.
-Mówiłam ci o jej mocy ognia...
-Ale inni też mogą ją mieć... Mogą znać przeróżne, sztuczki, triki, mogą mieć bardziej rozwiniętą moc... Po co jej na przykład cztery żywioły skoro nie umie ich połączyć i musi używać każdego po kolei?
-Połączyć żywioły?
-Ech... To taka stara sztuczka, łączysz wszystkie swoje żywioły w jeden i powstaje taka potężna energia... Dzieli się ją na dwa główne typy, pozytywną i negatywną, o wiele lepsza jest ta druga, więcej ciekawych rozwiązań i możliwości...
Uśmiechnęłam się pod nosem.
-Niektórzy nie umieją się tego nauczyć przez całe życie...
Po tych słowach leniwie wstałam i poszłam odnaleźć Shilę, miałam sprawdzać, czy robi wszystko zgodnie z planem, choć szczerze było mi to obojętne, bo tak naprawdę robiłam tylko to co do mnie należy, wykonywałam swoje obowiązki...
<Brave?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz