poniedziałek, 15 lipca 2013

Od Alice - CD historii Fuksa

Strasznie bolała mnie łapa , ale z Fuksem było gorzej , popatrzyłam na niego .
-Nic ci nie jest ? - zapytałam , tyle że niepotrzebnie przecież było widać że z samcem jest coraz gorzej .
-No nie jest ze mną najlepiej - odpowiedział . Spojrzałam na jeden z kamieni w tej jaskini w sumie to sama nie wiedziałam gdzie jesteśmy na pewno daleko od stada , chciałam nas z powrotem przetransportować do stada , ale nie dałam rady byłam za słaba powoli opadałam z sił . Popatrzyłam na tył jaskini było tam dużo mchu więc można było tam legnąć . 
-Fuks idź się tam połóż - powiedziałam . 
-Po co ?
-Bo myśle ze tam ci będzie wygodniej - odpowiedziałam obojętnie . 
-No dobra - odpowiedział kot jednak po chwili znacznie się z nim pogorszyło ... 
-Fuks ! - krzyknęłam gdy kot upadł . 

<Fuks ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz