poniedziałek, 22 lipca 2013

Od Alice

Byłam na Klifie wiatr delikatnie rozwiewał moją sierść , z klifu można było zobaczyć wszystko na przykład takie sobie pyszne stado jeleni mmm... Jednak po chwili zobaczyłam trzy koty nie z naszego stada szybko zeskoczyłam z Klifu i zakradłam się w ich stronę .
-Czego tu ?! - warknęłam .
-Cześć kicia chcieliśmy się poczęstować - powiedział jeden kot i obszedł mnie dookoła .
-No to to wam się nie uda !
-A bo co nam zrobisz ? - zadrwił jeden z kotów , rzuciłam się na niego i z łatwością wbiłam mu kły w kark .
-Z tego co widzę to wasz przyjaciel nie żyje , ustawcie się w kolejce jeśli chcecie być następni - zaśmiałam się , a koty uciekły .
-A zapowiadało się na świetna walkę - powiedziałam szeptem , po chwili usłyszałam kroki jakiegoś kota .
-Wrócili - pomyślałam , okazało się że była do Brave .

<Brave ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz