piątek, 12 lipca 2013

Od Angry

Niedawno tu dołączyłem. A ponieważ jestem podrywaczem postanowiłam rozejrzeć się za jakimiś młodymi, zgrabnymi gepardzicami. Poznałem wszystkie i już miałem zamiar się do ajkiejś przystawiać gdy zobaczyłam Hate. Nie była ona gepardem ale była taka piękna taka grożna taka szczupła taka zwinna że ja cię kręcę: Po raz pierwszy naprawdę się zakohałaem podeszłem do niej i powiedziałem;
- Witaj, przepraszam za moją śmiałość ale jak się na ciebie popatrzyłam to myślałem że widzę anioła.
-Słuchaj nienawidze lizusów!
-Ale ja się nie podlizuje ale zrobię co chcesz abyś tylko była zadowolona. Powstrzymam swe słow, piękne słowa o tobie których w moich ustach jest nieskończenie.
Hate popatrzyła na mnie obojętnie. Wtedy po raz pierwszy w życiu poczułem że jej nie zauroczyłem.Hate chwilępotem rzekła:
- Jak się naywasz drobny lizusie.
- Jestem Angry- odpowiedziałem dumnie.
- Chociarz wydajesz się niesamowitym lizusem zdradzę ci moje imię jestem Hate.
- Masz ochotę pójść ze mną wieczorem? Pokarzesz mi tereny poznamy się bliżej.

Hate jaki c.d?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz