poniedziałek, 22 lipca 2013

Od Alice - CD historii Hannah

Otrzepałam się .
-Cześć , mogę na chwilę ? - zapytałam i weszłam do środka .
-Nie pozwoliłam ! - warknęła samica .
-Trudno , jakoś musisz ze mną wytrzymać - puściłam samicy oczko.
-Słuchaj to że jesteś Beta nie znaczy że możesz robić co chcesz ! - warknęła wściekła .
-Nie chodzi o to czy jestem Beta czy nie ! Po prostu nie chce żeby mnie zlało . - powiedziałam spokojnie , samica nie wytrzymała i rzuciła się na mnie odepchnęłam ją z taka siłą że odbiła się od ściany i na chwilę straciła przytomność gdy oprzytomniała znowu chciała się na mnie rzucić .
-Słuchaj no kicia , łapy ode mnie precz ! Nawet nie wasz się mnie dotykać ! - warknęłam i dla świętego spokoju wyszłam z jaskini Hannah to był zły pomysł bym do niej poszła przecież takie koty jak ona raczej mało kiedy maja gości i nie są do tego przyzwyczajeni ...

<Hannah jeśli chcesz ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz