piątek, 26 lipca 2013

Od Angry - CD historii Sky

Powiedziałem:
-Słuchaj Sky. Może to szaleństwo ale powiem ci że ze wszystkich samic jakie podrywałem ty jesteś najlepsza.
 -Czyli że mnie podrywasz.
 -Jeśli nie chcę kłamać to muszę  powiedzieć tak.
 -Nie dziwię ci się. Ale powiem ci że mojego serca nie zdobędziesz tak po prostu.
 -Jestem tego świadomy.
 -Więc co zamierzasz zrobić.
 -Teraz zamierzam powiedzieć ci jak piękne są twoje oczy jaśniejące niczym słońce na szarym niebie po burzy.
 Sky zaczerwienila się a zaraz po tym zdenerwowana powiedziała.
 -Przepraszam Angry ale muszę  już iść.
 Roztaliśmy się w romantycznym nastroju.Gdy Sky już poszła doszło do mnie co przed chwilą zrobiłem mówiłem sobie:
 -Ty głupku zdecyduj się Moon czy Sky.Wróciłem zmartwiony. Przez całą noc nie spałem ale postanowiłem. Postanowiłem że skupię się na Sky a jeśli Moon do mnie sama przyjdzie będę miał dwie. Tylko teraz muszę wymyślić aby one sie o tym nie dowiedziały.Poszłem nad wodopój spotkałem tam Sky. Ona zobaczyła mnie pierwsza i podbiegła do mnie. Wtedy zaczeła się rozmowa.

 Sky c.d?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz