poniedziałek, 22 lipca 2013

Od Hannah - CD historii Alice


Czemu nie umiesz się przyznać do błędu!?
Ja?! To ty nie umiesz!
Zaczęłyśmy się wyzywać, kiedy obca kotka się ocknęła, nie zauważyłyśmy, jak wstała i zaczęła się wszystkiemu przysłuchiwać.
Przestańcie! Uszy mnie już od tego bolą.
Alice ucichła, a mnie korciło, żeby wbić "nowej" pazurki w szyję.
Ta tu.
I teraz kotka wskazała na mnie.
Ma rację, to ze mną się biłaś. Oczywiście nie na serio, chciałam tylko sprawdzić twoje umiejętności, żeby wiedzieć na przyszłość. I powiem, że nawet silna jesteś...
Wściekła przysunęłam pazury do szyi kotki i syknęłam:
Wynoś się stąd, bo nie jesteś tutejsza!
Alice przerwała mi.
Właściwie to jest z naszego stada.
"Nowa" odparła:
Racja.
A mnie to guzik obchodzi!
Powiedziałam i przycisnęłam pazury jeszcze mocniej.
Kotka jednak zamieniła się w wodę i wysunęła.
-Mnie też.
(Alice)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz