poniedziałek, 22 lipca 2013

Od Alex

Dzisiaj zaciekawiona wybrałam się do Dżungli Tajemnic.Dużo o niej słyszałam od innych członków stada. Mówili mi ,że ona wyrosła w ciągu jednego dnia! Nie uwierzyłam im. Bo to trochę dziwne ,żeby taka olbrzymia dżungla wyrosła tak szybko.Więc gdy w końcu doszłam do dżungli już na samym początku widać było ,że ona skrywa dużo tajemnic. Podekscytowana weszła wgłąb... Po chwili zauważyłam olbrzymiego pająka ,który szedł tuż za mną.Był on dużoo większy ode mnie , miał przynajmniej 2 metry wzrostu!!! Ponieważ panicznie boję się pająków sparaliżował mnie strach.Nie mogłam się ruszyć i nie wiedziałam co robić ,bo pająk patrzył na mnie jak na szurnięta ,która pierwszy raz widzi pająka.Po chwili odezwał się do mnie:
- Czego tutaj szukasz?
Bardzo mnie to zdziwiło ,że ten olbrzym potrafi mówić!
Przerażona powiedziałam:
- Jaaa?
- Nie duch święty.
Odpowiedział.
- Jaa... Chciałam...
Nie wiedziałam jak zacząć zdanie ,a pająk patrzył na mnie bardzo dziwnym wzorkiem jak bym na prawdę była szurnięta.
- Chciałam zwiedzić to tajemnicze miejsce ,bo bardzo dużo o nim słyszałam...
Wyszeptałam pół głosem.
Pająk zaśmiał się ,a w tedy ja ujrzałam jego olbrzymie zęby jadowe. To było straszne. Po chwili pająk zaproponował mi ,że mnie oprowadzi po tym dziwnym miejscu bo mogłabym się sama tutaj zgubić ,a w tedy prawdopodobnie zjadły bym mnie inne stworzenia... I pokazał mi inne dziwne owady typu. 3 metrowe modliszki. Byłam przerażona ,a zarazem zachwycona tymi cudownymi stworzeniami chociaż nie przepadałam za owadami ,ale od tamtej pory się to zmieniło. Pająk opowiedział mi dużo opowieści o nim i o tym ciekawym miejscu. Pod koniec pająk odprowadził mnie do wyjścia z dżungli.Oprócz nowych przygód zdobyłam również wspaniałego przyjaciela.Ten dzień był dla mnie wielkim przeżyciem ciekawe co jeszcze skrywa ta Dżungla ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz