poniedziałek, 22 lipca 2013

Od Hannah - CD historii Alice

Szłam do jaskini, kiedy natknęłam się na Alice.
 -A ty tu czego!?
 Jakby nie patrzeć nadal była na terenie mojej jaskini.
 -Myślałam, że masz już dosyć!
-Dosyć czego!?
 Byłam wkurzona, miałam już dosyć tego z jaką beztroską mówi. Alice się zaśmiała.
-Raz cię stłukłam mam to powtórzyć!?
 -Ty mnie stłukłaś?
 Zaśmiałam się.
 -Niby kiedy?
 -No nie wiem... Niech się zastanowię, może przed chwilą!
 -Przed chwilą!? Ty to już kompletnie straciłaś rozum! Zobaczyłam cię u mnie, powiedziałam kilka słówek i teleportowałam się jak najdalej stąd!
 -To ciekawe, bo przed chwilą ty ległaś w walce!
 -Ja!?
 -Już nie udawaj, dobra!
 Warknęłam wściekła i rzuciłam się na Alice. Przez najbliższe kilka minut tłukłyśmy się, ale Alice została wezwana po coś przez Brave. Wściekła i mokra weszłam do środka, po chwili wparowała też Alice.
 -Czego tu jeszcze szukasz!?
 Chciałam jej jeszcze przygadać, ale w oddali zobaczyłam jakąś lwicę. Wykrzyczałam Alice.
 -To ją widocznie "stłukłaś" widzisz!?
 I w tym momencie wskazałam łapą na "przybysza", potem poszłam w stronę tej "nowej" kotki i krzyknęłam:
 -Co ty robisz w mojej jaskini!?
 (Alice)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz