poniedziałek, 22 lipca 2013

Od Alice - CD historii Fuksa

Popatrzyłam na Fuksa , nigdy nie słyszałam takich słów , ale nie ja nie mogłam ... Owszem kochałam Fuksa , ale nie mogłam .
-Fuks wybacz , ale ja nie mogę ...
-Dlaczego ?! - zapytał , nic nie odpowiedziałam , samiec spuścił głowę i wyszedł , potem z moja łapa było lepiej użyłam trochę mojej mocy i było już wszystko dobrze . Postanowiłam jednak znaleźć Fuksa , nie wiem dlaczego powiedziałam mu że nie mogę , to pewnie przez ten strach ... Szukałam samca , ale po nim ani śladu , przypomniałam sobie że często przesiadywaliśmy obok wodospadu , poszłam tam . Zobaczyłam samca przez chwilę się zawahałam czy do niego podejść , ale nie miałam nic do stracenia usiadłam obok niego samiec tylko na mnie popatrzył .
-Fuks przepraszam za to co wcześniej ci powiedziałam .
-Spoko to nic takiego - odpowiedział smutny .
-Ale ty nie rozumiesz...
-Czego ?
-Tego że ja też cię kocham - uśmiechnęłam się i pocałowałam Fuksa .

<Fuks <3 ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz