wtorek, 16 lipca 2013

Od Alice - CD historii Fuksa

Szybko wybiegłam z jaskini zostawiając Fuksa , nie wiem czy dobrze zrobiłam , ale to było jedyne co przyszło mi do głowy . Pobiegłam po za las chwyciłam chyba wszystkie zioła jakie tam były i prędko wróciłam do jaskini .
-Fuks ! - potrząsałam kotem , ale to nie działało. Dałam mu wszystkie lekarstwa moja łapa w tym momencie się nie liczyła . Jednak Fuks nie oddychał , czułam że w oczach pojawiły mi się łzy co było dość dziwne bo naprawdę nie często płaczę . Jednak po godzinie kot ciężko nabrał powietrza do płuc .
-Fuks ty żyjesz ! - ucieszyłam się i przytuliłam do kota .
-Długo spałem ? - uśmiechnął się .
-Aż za długo - odpowiedziałam uśmiechem , jednak z Fuksem dalej nie było najlepiej ...

<Fuks czy oboje przeżyjemy ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz