poniedziałek, 22 lipca 2013

Od Alice - CD historii Hannah

-Ejj.. Uspokójcie się !- warknęłam nie miałam zamiaru ich słuchać .
-To ona zaczęła - wskazała "Nowa" na Hannah .
-Wiem , ale to być może dlatego że jesteś nie co zarozumiała a po za tym przebywasz na terenie jej jaskini ! - warknęłam do "Nowej"
-Sorry , ale nie będziesz mną rządzić , kim ty niby jesteś ?
-Kim jestem nie ważne dla ciebie na pewno kimś ważnym ,a co najwyżej do możesz się zwracać do mnie "Pani" bo na "Ty" nie przeszłyśmy ! - warknęłam.
-No tak to ty jesteś samica Beta - zaśmiała się
-Jest w toś śmiesznego ?- zapytałam
-Tak że za bardzo się rządzisz ! - warknęła "Nowa"
-Rządzę się ponieważ taki ktoś jak ty nie będzie właził i robił co chce a jeśli nie umiesz żyć w zgodzi to radzę ci się wynosić - powiedziałam miałam przez chwilę pokusę żeby ugryźć ta nową samicę , ale uznałam że najlepiej będzie zachować spokój .

<Hannah ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz