piątek, 26 kwietnia 2013

Nowy kot!

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQlwK3tOnfpmgd-w0TOLNc5RjhsrySZSpyMsRoZjcBXF9CmkKjK

Imię: Mayli, a dla przyjaciół May
Wiek: 3 lata
Płeć: samica
Rasa: Jaguar
Cechy: szybka, zwina, miła, awanturnicza, agresywna, mocna, odważna, w swojej watasze wygrywała wszystkie walki, pyskata, nigdy się nie poddaje - walczy do końca, dl akogoś kogo pokocha naprawdę mocno zaryzykuje życiem.
Stanowisko: Obrońca
Żywioł: Odwaga, walka
Moce: walczyła najlepiej ze stada swojej matki, umie najróżniejsze sztuczki, naskakuje od tyłu. Potrafi się teleportować, znikać i latać.
Partner: Zakochana w Battle
Potomstwo:
Rodzina: Miała matkę - Sarach, ale ją zabito. Nie znała nikogo więcej ze swojej rodziny
Historia: Byłam w watasze mojego ojca i matki. Ojciec często wychodził więc prawie wogóle go nie znałam. Pewnego razu moja matka przybiegła z płaczem mówiąc: ,,Nigdy was nie zostawię! Ale wy uciekajcie! Zawsze będę przy was i będę was strzegła!!!". Ja i moje trzy siostry (Katie, Bunny i Jessy) pobiegłyśmy w szukaniu pożywienia. Byłam najstarsza więc prowadziłam. Raz nawet skoczyłam do wodospadu po miesięczną Bunny, która spadła z klifów. Gdy miałyśmy po dwa lata rozdzieliłyśmy się. Byłam najlepiej wytrenowana z wszystkich kotów które sptykałam. Wygrywałam wsyzstkie walki o pożywienie i o dobre mienie stad do których należałam. Potem trafiłam tutaj i tu już pozostałam.
Właściciel: asia36
E-mail: asia_grecka.8@wp.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz