czwartek, 25 kwietnia 2013

Od Battle - "Kwiat Paproci" cz.1

Siedziałem sobie w jaskini, kiedy przypomniałem sobie Brave mówiącą o Kwiecie Paproci. Zaintrygowałem się. Nie miałem co robić, a taka przygoda jest w sam raz na nudy. Uśmiechnąłem się do siebie lekko. Wyskoczyłem susem z jaskini i zacząłem myśleć. Kwiat Paproci zawsze rósł w górach, więc i tutaj powinien.. Zaraz się przekonamy. A tak w ogóle - co mi szkodzi przeteleportować się do niego? Nie.. to by było za proste. Wzruszyłem ramionami i pobiegłem w stronę gór. Po kilku minutach już widziałem ich zamglone szczyty. Rozejrzałem się wokoło. Po chwili usłyszałem ryk dochodzący z lewej strony. Odwróciłem się. Tak, to musi być to! Tego kwiatu pilnuje smok, więc któż mógł być inny? Zwróciłem się w stronę, skąd dochodził dźwięk i tam się udałem. Wdrapałem się na prawie sam szczyt, kiedy zauważyłem jaskinię pełną mchu. Już chciałem przekroczyć jej próg, kiedy...

C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz