środa, 24 kwietnia 2013

Od Brave - CD

Wszystkie cienie otworzyły paszczę i zaczęły się do mnie zbliżać.
Nagle drzewo wstało, a ja wdrapałam się na jego koronę.
Jednak tak też nie byłam bezpieczna...
Drzewo próbowało mnie złapać sowimi gałązkami ale je obcinałam.
Wskoczyłam na następne, a potem na jeszcze inne i tak ciągle, ale zawsze działo się to samo.
Rozejrzałam się.
Wszędzie tylko las, las i las...
Przecież on jest mały, a tu nie widać nawet łąki i innych rzeczy.
Nagle drzewo chwyciło mnie za nogę i uniosło.
Cała moja krew zleciała mi do głowy.
Drzewo opuściło mnie szybko na ziemię.
Czarne cienie były na to przygotowane.
Czekały z otwartą buzią...
W ostatniej chwili, odsunęłam ich na bok i wskoczyłam do ziemi.
Przeniosłam się do jaskini.
Zaczęłam powoli iść.
Gdy już nie widziałam korzeni, wyszłam z pod ziemnej jaskini i otrzepałam się z piasku.
- Nuda...-położyłam się - Nic się nie dzieje...
Właśnie koło mnie przechodził Battle.
- Siema - przywitałam się
- No cześć...Co robisz? - spytał
- Siedzę...Byłam w tym lesie...Same nudy - popatrzyłam na niego - Brak mi rozrywki.
Ziewnęłam i popatrzyłam na niego.
- Ta? Zaraz to sprawdzę - powiedział z uśmiechem
Ostatnio patrzył się na mnie dziwnym wzrokiem, jak teraz...
- Pytanie...Zawsze kiedy cię spotykam, myślisz o czymś, i dziwnie na mnie patrzysz...O co chodzi?
Battle popatrzył na mnie.
- Nic, nic, nic...-odpowiedział szybko
- Battle! - wstałam
- Po prostu...Robisz się już taka, taka...milsza... Jak ta Shila - odwrócił się
Wyciągnęłam pazury.
- Ja? Ja jestem podobna do Shily?! -warknęłam i rzuciłam w niego ognistą kulą - Czy ja wyglądam jak ona? Czy ja jestem niesprawiedliwa? Co?!
- Nie, nie jesteś podobna...Chodzi mi o ten "miły charakterek Shili...
Warknęłam jeszcze raz i rzuciłam się na niego.
- Wypraszam to sobie! - krzyknęłam
Moje pazury zaczęły się palić - ze złości.
Wbiłam je w ziemię i popatrzyłam na Battle'a złym wzrokiem.
- Wiesz, powinnaś nie puszczać Lucas'a...
- A co dało by nam trzymanie go tu? Był to by dla nas jeszcze problem! - warknęłam - Jak coś powie o nas, to już go nie piszczę, ale teraz nie było potrzeby! Ja mam mózg i go używam!
(Battle?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz